e-obrazec 1293 - Pravilnik o varovanju osebnih podatkov info page
Pravne zadeve / Varovanje osebnih podatkov - GDPRčetrtek, 18. april 2024 | Prijava |

Potrebujete pravni dokument?

Ne tvegajte in pripravite dokument, kot ga potrebujete in kot mora biti. To lahko storite sami v le nekaj minutah.
Nahajte se na e-obrazcu, ki vam omogoča samodejno pripravo vašega dokumenta.

To pomeni, da vam ni potrebno skrbeti ali je dokument ustrezen ali ne, pripravili ga boste hitro in enostavno, nižji stroški samodejne priprave dokumenta, pa se prenesejo v občuten prihranek za vas.

Kako lahko sam izdelam pravni dokument?
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec »Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument.Izdelan dokument natisnete in uporabite.
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument.Izdelan dokument natisnete in uporabite.
Kaj so e-obrazci? »

Popolna varnost vaših podatkov »Popolna varnost vaših podatkov »

Uporabno. Dokument boste po končanem postopku preprosto natisnili in uporabili. Zagato, kje dobiti svoj dokument, lahko rešite takoj. Dokument, ki ga potrebujete, imate lahko pripravljen in v svojih rokah v le nekaj minutah.

Pomembno. Vaš dokument bo vseboval Vaše podatke, prav tako pa bo glede na Vaše odgovore prilagojena tudi sama vsebina Vašega dokumenta. Brez dodatnega dela in skrbi. Dobili boste dokument, pripravljen za uporabo.

Dodatno. Poleg dokumenta prejmete tudi brezplačna navodila, kako dokument, ki ste ga pripravili, uporabiti in kakšni so nadaljnji postopki.


Potrebujete pomoč oz. želite več informacij?


051 / 204 821
01 / 511 42 60

069 902 099 POŠLJITE SPOROČILO

Dokument: Pravilnik o varovanju osebnih podatkov

Cena:
[price][alternativePrice] [currency][alternativeCurrency]
([points] [pointsText])

Opis in uporaba dokumenta: Sprejem pravilnika je priporočljiv, saj tako dokažete, da ste sprejeli in da izvajate ustrezne ukrepe. Sprejem pravilnika prav tako spodbujajo in podpirajo vse države članice EU in njihovi nadzorni organi

Pravilnik vsebuje mehanizme, ki omogočajo izvajanje obveznega spremljanja skladnosti izvajanja določb uredba GDPR s strani upravljavcev ali obdelovalcev.

Vsak upravljavec osebnih podatkov mora v vsakem primeru zagotavljati vse postopke in ukrepe, s katerimi se varujejo osebni podatki in s katerimi preprečuje slučajno ali namerno nepooblaščeno uničevanje podatkov, njihova sprememba ali izguba ter nepooblaščena obdelava le teh Zelo priporočljiva je zato ureditev takih postopkov in ukrepov v njihovem notranjem aktu, saj tako urejanje tudi po mnenju Informacijskega pooblaščenca olajšuje vzpostavitev in povečuje učinkovitost zavarovanja osebnih podatkov.

Več informacij najdete na spletni strani Informacijskega pooblaščenca.

Kljub temu upravljavcem osebnih podatkov priporočamo ureditev takih postopkov in ukrepov v njihovem notranjem aktu, saj tako urejanje tudi po mnenju Informacijskega pooblaščenca olajšuje vzpostavitev in povečuje učinkovitost zavarovanja osebnih podatkov. Več informacij najdete na spletni strani Informacijskega pooblaščenca.

Vprašalnik pazljivo izpolnite.

Ker se nekateri odgovori na zastavljena vprašanja neposredno vnašajo v besedilo pravilnika, vas prosimo, da se zaradi pravilne sklanjatve besedila pri vprašanjih, kjer je to posebej označeno, odgovori glasijo v takšnem sklonu, kot je prikazano na posameznem primeru.




Navedite naziv organizacije, podjetja, ki bo sprejelo ta pravilnik, torej naziv upravljavca osebnih podatkov:
Primer: Janez Novak, s.p.
Primer: Cvetje, d.o.o.

 
 
Navedite polni naslov sedeža organizacije - upravljavca, ki sprejema ta pravilnik:
Primer: Cvetlična ulica 1, 1000 Ljubljana

 
 
Vpišite matično številko upravljavca, ki sprejema ta pravilnik:
Primer: 1845420000

 
 
Navedite ime in priimek ter naziv odgovorne osebe, ki pri upravljavcu odgovarja za osebne podatke, ki jih ta pravna oseba zbira:
Pravna oseba je upravljavec osebnih podatkov, če pri svojem delu zbira in obdeluje osebne podatke (npr. podatke o zaposlenih, podatke o strankah, ki so fizične osebe, podatke o članih društva, podatke o učencih v šoli itd.).

Samostojnim podjetnikom in fizičnim osebam, ki so upravljavci osebnih podatkov, tega vprašanja ni potrebno izpolniti, saj nimajo odgovorne osebe.

Primer: Janez Kranjc, direktor
Primer: Melita Knop, predsednica
Primer: Maja Novak, ravnateljica

 
 
Ima upravljavec več kot 3 zaposlene?
Da
Ne

 
 
Ali upravljavec kot pogodbeni obdelovalec obdeluje tudi osebne podatke, ki mu jih pošljejo drugi upravljavci?
Da
Ne

 
 
Ali boste oz. ste že vzpostavili evidence osebnih podatkov?
Vodenje evidenc osebnih podatkov je po Splošni uredbi ni več nujno, razen za Organizacijo ali podjetje:
  • ki zaposluje vsaj kot 250 oseb,
  • če je verjetno, da obdelava, ki jo izvaja, predstavlja tveganje za pravice in svoboščine posameznikov, na katere se nanašajo osebni podatki, in ni občasna, ali
  • obdelava vključuje posebne vrste podatkov ali
  • osebne podatke v zvezi s kazenskimi obsodbami in prekrški.

Vodenje evidenc je priporočljivo za vsakega, ki zbira, obdeluje in hrani osebne podatke iz vidika zagotavljanja nadzora nad tem, kateri in na kakšen način se osebni ti podatki obdelujejo.

Evidenca se vzpostavi za vsako kategorijo osebnih podatkov posebej (denimo evidenca podatkov o zaposlenih, evidenca podatkov o kupcih), hrani pa skupaj v okviru Kataloga o varstvu osebnih podatkov. Posamezno evidenco lahko izdelate preko e-obrazca: Evidenca dejavnosti obdelave osebnih podatkov po GDPR.

Da
Ne

 
 

e-obrazec 1293 - Pravilnik o varovanju osebnih podatkov  e-obrazec 1293 - Pravilnik o varovanju osebnih podatkov  e-obrazec 1293 - Pravilnik o varovanju osebnih podatkov

Preko 500 različnih
dokumentov
Preko 500 različnih dokumentov
Hitra, enostavna in cenovno 
ugodna rešitev
Pametna, hitra, enostavna in cenovno ugodna rešitev
Podpora pri uporabi storitev
Podpora pri uporabi storitev
Popolna varnost vaših podatkov
Popolna varnost vaših podatkov
preko 20 let izkušenj
preko 20 let izkušenj
Preko 100.000 registriranih uporabnikov
Preko 100.000 registriranih uporabnikov

 

POPULARNIH 5PRAVNI POSTOPKI: 
Predlog za sporazumno razvezo zakonske zveze (ločitev)
Predlog za odlog izvršitve prenehanja veljavnosti vozniškega dovoljenja
Sporazum o razveljavitvi pogodbe o zaposlitvi
Prodajna (kupoprodajna) pogodba za kmetijsko zemljišče, gozd, kmetijo
Predlog za vrnitev začasno odvzetega vozniškega dovoljenja

NOVI e-obrazci:

Zahteva za izplačilo neizkoriščenega dopusta ob prenehanju delovnega razmerja
Sklep o določitvi delovne solidarnostne sobote
Predlog za osebni stečaj brez predloga za odpust obveznosti
Soglasje solastnika za oddajanje nepremičnine v najem
Napotitev delavca na čakanje na delo doma zaradi posledic neurij v avgustu 2023

STORITVE:


AKTUALNI PRAVNI NASVETI IN POSTOPKI:


ARHIV PRAVNIH NASVETOV...


PRIJAVA NA NOVICE:

Naši registirani uporabniki prejemajo koristne nasvete in obvestila o pravnih novostih brezplačno v svoj elektronski predal. Postanite naš uporabnik.
Registracija je brezplačna in brez obveznosti.

Brezplačna registracija

Informiran.si - Bljižnica skozi birokracijo

© INform, pretok znanja d.o.o. 2004-2024.
Vse pravice pridržane.


KONTAKT IN POMOČ UPORABNIKOM:


NAHAJATE SE NA VARNI POVEZAVI:
Podatki na strani so zavarovani z napredno 256-bitno enkripcijo.

Secured by PayPal


UPORABO PORTALA PRIPOROČATA:







Podjetje Inform d.o.o. se ponaša z eno najvišjih bonitetnih ocen. Podjetje Inform d.o.o. se ponaša z eno najvišjih bonitetnih ocen. Podjetje Inform d.o.o. se ponaša z zlato bonitetno odličnostjo. Prejemniki zlate bonitetne odličnosti CompanyWall so najbolj zanesljiva podjetja na trgu s trdnimi poslovnimi temelji, ki uživajo zaupanje strank in poslovnih partnerjev doma in v tujini.