Imate Vprašanje glede e-obrazecev na Informiran.si?
Za Vsa vprašanja in pomoč smo Vam na voljo preko spodnjih kontaktov. Kontaktirajte nas, z veseljem Vam bomo pomagali.
Morda pa boste tisto kar iščete našli med odgovori na najbolj pogosto zastavljenimi vprašanji naših uporabnikov (kliknite tu...).
Lahko nam tudi pošljete svoje vprašanje preko spodnjega obrazca...:
Odgovori na pogosta vprašanja uporabnikov:
Kako poteka izdelava dokumenta na Informiran.si?
Izdelava pravnega dokumenta na Informiran.si poteka tako, da:
- Poiščete ustrezen e-obrazec,
- Izpolnite e-obrazec,
- Plačate dokument preko monete ali dobroimetja (pri brezplačnih dokumentih, je potrebna zgolj prijava)
- Izdelani dokument natisnete ali shranite na svoj računalnik.
So e-obrazeci enaki navadnim vzorcem ("šimelnom")?
Ne! Navadni vzorci oz. šimelni so zgolj splošne predloge, ki jih morate dodelati, vnesti podatke in tudi vsebinsko spremeniti, da bi ustrezali Vašim potrebam. Zato potrebujete pravno znanje odvetnika, saj morate predvideti, kaj morate spremeniti, katera določila je potrebno v vzorec še dodati, ter kako pravilno vnesti podatke.
Z izdelavo preko e-obrazecev na Informiran.si boste pridobili končni dokument, ki ga ni potrebno več spreminjati in že vključuje vse podatke, člene in določila, ki jih mora pogodba oz. pravni dokument vsebovati, glede na Vašo situacijo. Zato dodatno spreminjanje dokumenta ni več potrebno. Dokument preprosto natisnete in uporabite.
Kako hitro dobim dokument?
Končni dokument dobite takoj, ko opravite plačilo (pri brezplačnih ga dobite takoj, ko se prijavite v sistem).
To pomeni, da v primeru, da za plačilo uporabite moneto, končni dokument lahko natisnete že v nekaj minutah po tistem, ko ste začeli z izdelavo.
Lahko dokument po izdelavi še spremenim (popravim)?
Lahko. Ko zaključite z izdelavo in opravite nakup (oz. prijavo pri brezplačnih dokumentih), lahko dokument odprete v urejevalniku besedila (MS Word, Open Office Writer, ipd.), ter urejate kot običajen "wordow" dokument.
Pri tem se morate zavedati, da je sama vsebina dokumenta prilagojena odgovorom, ki jih vnesete v e-obrazec. Zato morate biti pri urejanju zelo previdni, saj lahko z urejanjem dokumenta spremenite pravno ustreznost izdelanega dokumenta.
So dokumenti na portalu Informiran.si plačljivi?
Na žalost je večina dokumentov na portalu plačljivih. Kljub temu, da na portalu najdete veliko brezplačnih vsebin (od pravni člankov, priročnikov, do tudi nekaterih dokumentov).
Kljub temu pa je tudi cena plačljivih dokumentov veliko nižja (v nekaterih primerih tudi do 90%) od običajne izdelave pri odvetnikih in pravnih svetovalcih, kjer lahko za posamezen dokument ali pogodbo odštejete tudi več 100 evrov.
Kje vidim ceno dokumenta?
Cena vsakega dokumenta je nevedena na desni strani, pod sliko vzorca (primer na desni strani).
Če je dokument brezplačen, cene pod vzorcem ni.
Cena je prikazana v EUR in v točkah, s katerimi lahko opravlate nakupe dokumentov na portalu, tako da si preko predračuna napolnete dobroimetje (več o polnjenju dobroimetja). |
|
|
Izdelal sem dokument. Kaj sedaj?
Ko zaključite izdelavo dokumenta in opravite plačilo, svoj dokument preprosto natisnete. Tega dokumenta namreč ni potrebno več spreminjati in je že pripravljen za uporabo. Pri vsakem dokumentu pa boste poleg Končnega dokumenta prejeli tudi "Natančni postopek izvedbe rešitve", oz. navodila, kaj morate s svojim dokumentom storiti.
Kako lahko plačam izdelavo dokumenta?
Plačilo dokumenta lahko opravite preko monete oz. dobroimetja. Za podjetja, ki pogosto potrebujejo naše storitve, nudimo tudi možnost mesečne naročnine preko naročniškega paketa Informiran.si Professional. več o plačilu...
Kako lahko plačam preko monete
Plačilo z moneto lahko uporabite, če imate za svoj mobilni telefon sklenjeno naročniško razmerje z Mobitelom, Simobilom ali Debitelom.
Ko izpolnite e-obrazec, za plačilno sredstvo izberite gumb "moneta" in sledite navodilom. Celoten postopek nakupa je opravljen v nekaj minutah, račun pa poravnate skupaj z računom svojega mobilnega operaterja.
Za več si lahko pogledate tudi video, ki opisuje postopek nakupa z Moneto (za ogled kliknite tu...).
Rad bi kupil dokument kot pravna oseba (podjetje). Lahko kot plačilo uporabim nakazilo na TRR?
Lahko. V tem primeru kot način plačila uporabite "dobroimetje". Seveda pa lahko v primeru, da uporabljate službeni mobilni telefon uporabite tudi plačilo z moneto.
Rad bi kupil dokument kot pravna oseba (podjetje). Lahko kot plačilo uporabim moneto?
Lahko. Če uporabljate službeni telefon, boste na računu operaterja, ki ga prejmete mesečno, dobili poleg ostalih storitev, zaračunan tudi nakup željenega dokumenta. Pri samem nakupu lahko celo zahtevate poseben račun samo za kupljen dokument, tako da v zadnjem koraku (preden kliknete na gumb: "Zaključi nakup"), v profilu uredite podatke o podjetju, za ketere želite, da so na računu.
Za več si lahko pogledate tudi video, ki opisuje postopek nakupa z Moneto (za ogled kliknite tu...).
Kako plačam preko dobroimetja?
Dobroimetje je določeno stanje točk, ki jih kupite, zato da jih lahko koristite za nakupe dokumentov na portalu Informiran.si. Za kupljene točke Vam seveda tudi izdamo račun.
Za plačevanjem z dobroimetjem morate biti registrirani in prijavljeni na portalu Informiran.si.
Kako poteka polnjenje dobroimetja, si lahko pogledate v naslednjem videu: Polnjenje dobroimetja
Kako napolnim dobroimetje?
Dobroimetje napolnite tako, da (če ste že registrirani 1. korak preskočite):
- Se brezplačno registrirate (link)
- Se prijavite na portal (link)
- Napolnite dobroimetje (link)
- Plačate predračun
Ko prejmemo obvestilo banke, da ste poravnali predračun, napolnimo Vaše dobroimetje, ter Vas o tem obvestimo na Vaš e-naslov. Originalni račun prejmete po pošti.
Nimamo možnosti plačila z moneto, vendar se mi mudi. Mi lahko pomagate?
Seveda. Napolnite dobroimetje in nam pošljite potrdilo o plačilu na: info@informiran.si ali na FAX: 059 091 798. Vaše dobroimetje bomo napolnili, ko prejmemo potrdilo o plačilu.
Pri tem naj omenimo tudi, da imate možnost z moneto vklopljeno vsi naročniki Mobitela (do 80€), Simobila (do 50€) in Debitela (do 15€), avtomatsko. To pomeni, da imate možnost plačila z moneto vključeno, četudi je niste sami vključili ali prej uporabljali.
Imam težave pri plačilu z Moneto.
Za pomoč in dodatne informacije pokličite pomoč Monete na: 031/041/051 700 700 (Mobitel), 080 40 40 40 (Simobil), 041/400 100 (Debitel).
Za pomoč pri postopku plačevanja z Moneto pokličite na: 01 511 42 60
- Ali lahko uporabljate Moneto?
Moneto lahko uporabljate naročniki Mobitela, Simobila in Debitela.
- Ali ste morda presegli mesečni limit?
Mesečni limit znaša za uporabnike Mobitela - 80,00€, za uporabnike Simobila - 50,00€ in za uporabnike Debitela - 15,00€.
Stanje lahko preverite tako, da pošljite sporočilo SMS s ključno besedo MONETA na 1919.
- Preverite pravilnost vnosa kode PIN.
Če ste kodo PIN za namene plačevanja z Moneto aktivirali, prav tako preverite pravilnost vnosa kode PIN. Če jo 3-krat zapored vpišete napačno, se plačevanje z Moneto onemogoči.
- Imate vklopljeno Moneto?
Preverite, ali imate Moneto vklopljeno – morda ste jo začasno izklopili oz. vam jo je izklopil nosilec naročniškega razmerja, na katerega ste vezani prek družinskega bonusa.
- Ko zaključim nakup z Moneto mi javi: "Napačen PIN za izbeano plačilno kartico".
Če za nakupe z Moneto uporabljate dodaten Varnostni PIN, morate po vnosu gesla, ki ga prejmete v SMS sporočilu, vnesti tudi svojo PIN številko. Gre za dodatno varnostno orodje pri plačilu z Moneto. Če tega PINa niste nikoli nastavili, ga pri plačilu z Moneto ni potrebno vnašati.
Vrnite se na stran kjer je prikazana 1/3 dokumenta, ter ponovite postopek nakupa, ter tokrat vnesite svoj varnostni PIN za moneto (tu ne gre za PIN, ki ga Vnesete pri vklopu telefona!!!). Če ste PIN za Moneto pozabili, kontaktirajte svojega operaterja.
- Ko zaključim nakup z Moneto mi javi: "Ponudnikova spletna stran ni bila dosegljiva".
Morda je prišlo do prekinitve povezave med našim in Vašim računalnikom. Ponovite postopek nakupa, tako da se vrnete na stran, kjer je prikazana 1/3 dokumenta, ponovno kliknete gumb "Naprej na nakup" in ponovite postopek nakupa.
Ko natisnem dokument, se mi ob robovih natisne datum, URL (https://www.informi...),...
Tu gre za dodatke, ki jih doda Vaš brskalnik (IE, Mozzila,...) samodejno, vedno ko tiskate vsebine neposredno s spleta.
Da bi natisnili dokument brez vseh teh dodatkov, morate spremeniti nastavitve v brskalniku:
- V brskalniku kliknete File (Datoteka) >>> Page setup (Priprava strani)
- V zavihku Header/Footer (Glava/Noga) izbrišete vsa polja, oziroma označite "Blank (Prazno)"
So vsi dokumenti plačljivi?
Ne. Pribljižno 1/3 dokumentov na Informiran.si je brezplačnih. Za izdelavo teh dokumentov zadostuje že zgolj brezplačna registracija in prijava v sistem.