Težave pri registraciji
Niste prejeli aktivaacijskega sporočila?
Ko vnesete podatke, na e-naslov, ki ga izberete pri registraciji, prejmete aktivacijsko sporočilo. Tako preprečimo zlorabe, oz. da bi se druga osoeba registrirala na portalu z Vašim e-naslovom.
Če tega sporočila ne prejmete na svoj naslov v nekaj minutah, je to morda, ker...:
Ste sporočilo prejeli v predal z vsiljeno pošto (SPAM).
Poglejte v predal z vsiljeno (SPAM) pošto. Poglejte, če boste v tem predalu našli sporočilo z naslova podpora@informiran.si.
Ste se zmotili pri vpisovanju e-naslova.
Morda ste pri vpisovanju e-naslova izpustili kakšno črko, piko ali kakšen drug znak. Ponovite registracijo, pri čemer pazite, da boste pravilno vpisali svoj e-naslov.
Ste uporabili neveljaven e-naslov.
Pri registraciji morate uporabiti veljaven e-naslov.
Primer: ime.priimek@gmail.si ni veljaven e-naslov. ime.priimek@gmail.com je veljaven e-naslov.
Ponovite registracijo, pri čemer pazite, da boste uporabili veljaven e-naslov.
Če nič od naštetega ne ustreza Vašim težavam, nas pokličite na: 01 511 42 60, nam pišite na: podpora@informiran.si, ali pa izpolnite in pošljite spodnji kontaktni obrazec.
Z veseljem Vam bomo pomagali.
Dodatno sporočilo: