|
|
|
Analiza zadovoljstva strank z računovodskimi servisi, ki jo je izvedla Zbornica računovodskih servisov, je namreč pokazala, da je kar četrtina porabnikov teh storitev nezadovoljna s svojim računovodskim servisom. |
Na vprašanja, zakaj je stopnja nezadovoljstva tako visoka in kako lahko podjetniki to nezadovoljstvo s svojim računovodskim servisom rešite, odgovarja poslovna asistentka Jelena Petković iz podjetja Cerera d.o.o. - Agencija za računovodstvo.
V: |
Kje tičijo vzroki za tako visoko nezadovoljstvo z računovodskim servisom? |
|
|
O: |
Stranke pogosto ne vidijo in ne razumejo dela, ki ga opravlja računovodski servis.
Računovodske stroke se namreč še vedno drži sloves nujnega zla - nekaj, kar podjetnik rabi samo zato, da ima mir pred državnimi institucijami.
Računovodski servisi sicer res poročajo o finančnem stanju podjetja in skrbijo za plačilo davkov. Toda pomembno se je zavedati, da izkaze, ki nam jih lahko pripravijo dobri računovodje, lahko uporabimo tudi pri vodenju in načrtovanju razvoja podjetja.
Kot druge vzroke za nezadovoljstvo stranke navajajo tudi pomanjkanje zaupanja do računovodskega servisa, pomanjkljivo obveščanje o novostih in spremembah, ki so pomembne za podjetje, ne-kakovostno opravljanje storitev, previsoke cene storitev, pomanjkanje strokovnega svetovanja... |
|
|
|
|
V: |
Kaj pa stranke sploh pričakujejo od računovodskega servisa? |
|
|
O: |
Stranke pričakujejo predvsem kakovostno opravljene storitve in dostopnost računovodje.
Seveda je pomembno tudi, dobro poznavanje zakonodaje s strani računovodje. Prav tako se velikokrat pokaže tudi potreba po različnih svetovanjih - tako finančnih in davčnih kot tudi podjetniških svetovanjih. |
|
|
|
|
V: |
Kaj lahko stranke storijo, če niso zadovoljne s svojim računovodskim servisom? |
|
|
O: |
Strankam, ki so nezadovoljne svetujemo, da se najprej soočijo s svojim računovodjem in mu povejo zakaj niso zadovoljni z njegovim delom. Pogosto namreč računovodja niti ne ve, da je stranka nezadovoljna saj med njima pogosto sploh ni komunikacije.
Prav je, da interakcija z računovodskim servisom ni omejena zgolj na dostavljanje dokumentacije in njeno podpisovanje. Včasih je dovolj, da si obe strani vzameta trenutek in pogovorita. Tako računovodja dobi priložnost, da razloži način in pomembnost svojega dela. Da stranki razloži, zakaj je nekaj tako in ne drugače.
Če ne pride do spremembe v odnosu, pa je najbrž čas za kakšno drugačno rešitev. |
|
|
|
|
V: |
Kakšno rešitev predlagate? |
|
|
O: |
Včasih je smiselno računovodski servis enostavno zamenjati. Mnoge težave izginejo, ko najdete primeren računovodski servis, računovodski servis, ki bo dopolnjeval poslovanje Vašega podjetja.
Mnoge stranke pa se bojijo zamenjave računovodskega servisa, saj menijo da so z zamenjavo samo težave. Zamenjava računovodskega servisa pa je pravzaprav zelo preprosta.
Za pomoč in svetovanje pri zamenjavi računovodskega servisa, pa se lahko podjetniki obrnejo tudi na naše podjetje, kjer jim bomo znali svetovati pri vseh korakih zamenjave računovodskega servisa. |
|
|
|
|
V: |
Kaj vse zajema zamenjava računovodskega servisa? Koliko je korakov v takšni zamenjavi? |
|
|
O: |
Zamenjavo računovodskega servisa lahko izvedete v zgolj treh korakih.
Najtežji je gotovo prvi korak. Odločitev, da računovodski servis dejansko zamenjamo. Za kaj takega se stranka lažje odloči, če pred tem pregleda ponudbo na trgu ponudnikov računovodskih storitev.
Informacije o ponudbi računovodskih servisov, podjetniki pridobijo iz različnih virov. Mnogo se jih za določen računovodski servis odloči glede na priporočila prijateljev. Večina računovodskih servisov ima svoje storitve predstavljene tudi na svojih spletnih straneh. Mnogi svojo ponudbo dopolnjujemo s svetovanjem in izobraževanji...
Najbolje pa je, da kar povprašate za ponudbo pri različnih računovodskih servisih. Ko enkrat najdete računovodski servis, ki ima posluh za vaše težave in vam ponuja točno to, kar potrebujete, je odlašanje z zamenjavo res nesmiselno. |
|
|
|
|
V: |
Kaj pa drugi korak? |
|
|
O: |
Pomembno je vedeti, da računovodski servis lahko zamenjate kadarkoli. Nobene potrebe ni, da bi čakali na konec leta, ali oddajo bilanc ipd.
Vse kar morate storiti je, da odpoveste pogodbo z aktualnim računovodskim servisom in sklenete pogodbo o sodelovanju z vašim bodočim računovodskim servisom.
Za primer našega podjetja lahko povem, da za naše (nove) stranke nudimo pregled pogodbe, ki jo imajo sklenjeno z starim računovodskim servisom, ter podamo pravno mnenje glede njene odpovedi. V kolikor se stranka odloči, da bo novo poslovno sodelovanje sklenila z nami, ji poleg tega tudi brezplačno pripravimo pisno odpoved pogodbe. |
|
|
|
|
V: |
Se s tem zamenjava računovodskega servisa zaključi? |
|
|
O: |
Da. Temu sledi samo sklenitev nove pogodbe o opravljanju računovodskih storitev ter prenos podatkov in dokumentov, ki so potrebni za kakovostno opravljanje računovodskega dela.
Pri nas tudi ta del za naše nove stranke uredimo mi. S prejšnjim računovodskim servisom se namreč sami dogovorimo glede prenosa podatkov in dokumentacije stranke. |
Cerera d.o.o. - Agencija za računovodstvo
Povežite se z nami...
Koristne povezave v povezavi s člankom:
Koristni pravni dokumenti in pogodbe: Računovodstvo in davki Delo in Zaposlovanje
Pomoč pri zamenjavi računovodstva: Svetovanje in pomoč pri zamenjavi računovodskega servisa.
Ugodne storitve za računovodje:
Celoletno izobraževanje - Akademija IR: Celoltno izobraževanje za računovodje. | |