|
| | | |
| Potrebujete pravni dokument?Ne tvegajte in pripravite dokument, kot ga potrebujete in kot mora biti. To lahko storite sami v le nekaj minutah.Nahajte se na e-obrazcu, ki vam omogoča samodejno pripravo vašega dokumenta.
To pomeni, da vam ni potrebno skrbeti ali je dokument ustrezen ali ne, pripravili ga boste hitro in enostavno, nižji stroški samodejne priprave dokumenta, pa se prenesejo v občuten prihranek za vas. Kako lahko sam izdelam pravni dokument?
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec » | Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument. | Izdelan dokument natisnete in uporabite. |
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec | Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument. | Izdelan dokument natisnete in uporabite. | Kaj so e-obrazci? »
Popolna varnost vaših podatkov »Popolna varnost vaših podatkov »
Uporabno. Dokument boste po končanem postopku preprosto natisnili in uporabili. Zagato, kje dobiti svoj dokument, lahko rešite takoj. Dokument, ki ga potrebujete, imate lahko pripravljen in v svojih rokah v le nekaj minutah.
Pomembno. Vaš dokument bo vseboval Vaše podatke, prav tako pa bo glede na Vaše odgovore prilagojena tudi sama vsebina Vašega dokumenta. Brez dodatnega dela in skrbi. Dobili boste dokument, pripravljen za uporabo.
Dodatno. Poleg dokumenta prejmete tudi brezplačna navodila, kako dokument, ki ste ga pripravili, uporabiti in kakšni so nadaljnji postopki.
Potrebujete pomoč oz. želite več informacij?
051 / 204 821 01 / 511 42 60 | | |
| |
| | |
Dokument: Obvestilo potrošnika o nepravilno opravljeni storitviCena: [price][alternativePrice] [currency][alternativeCurrency] ([points] [pointsText]) Opis in uporaba dokumenta: Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
- odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
- ponovno opravi storitev ali
- vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
- vrne plačani znesek.
Rok, da podjetje ugodi zahtevi je 8. dni. V primeru spora, pa mora podjetje potrošniku najpozneje v osmih dneh po prejemu zahteve, podati pisen odgovor in utemeljiti, zakaj je zahtevek sporen.
Potrošnik mora tako izvajalca obvestiti o napaki v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Izvajalec ne odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila storitev opravljena.
Spodaj vpišite podatke o naročniku storitve, ki uveljavlja napako:
Vpišite svoje ime in priimek: |
Vpišite svoj polni naslov prebivališča: |
Primer: Prva cesta 10, 1000 Ljubljana |
Spodaj vpišite podatke o izvajalcu storitve: |
Primer: Montaža in prevoz Anton Kranjec s.p. |
Vpišite naslov sedeža izvajalca: |
Primer: Druga cesta 20, 2000 Maribor |
Vpišite kraj in datum sestave tega dopisa: |
Primer: Ljubljana, 12.3.2018 |
Vpišite kakšno storitev je opravil izvajalec: |
Primer: montaža klimatske naprave
Primer: položitev keramičnih ploščic |
Opišite, kaj je naročena storitev zajemala: |
Primer: položitev cca 12 m2 keramičnih ploščic v kopalnici, skupaj z zaključnim fugiranjem |
Vpišite datum, ko je bila storitev opravljena. V kolikor je bila storitev opravljena v obdobju, navedite to obdobje |
Primer: 5.3.2018
Primer: od 1.3. do 5.3.2018 |
Vpišite kraj, kjer je bila storitev opravljena: |
Navedete lahko konkreten naslov, ali pa lokacijo opišete.
Primer: na mojem naslovu Prva cesta 10, 1000 Ljubljana
Primer: na mojem domačem naslovu
Primer: na sedežu vašega podjetja
Primer: v vaši poslovalnici v Ljubljani |
Opišite napako. V opisu navedite konkretne napake in nepravilnosti: |
Pišite v celih stavkih.
Primer: V roku 3. dni so se začele na ploščicah, ki ste jih položili, pojavljati napake. Fuge so pričele pokati, pojavile so se razpoke. Ploščice odstopajo. Kot je razvidno iz priloženih slik, je 8 ploščic odstopilo v celoti, mnoge med njimi, ki so še na steni, nakazujejo, da bodo odpadle in niso zadostno pritrjene. |
Izberite, kaj zahtevate od izvajalca storitve: |
Boste zahtevali tudi odškodnino oz. povračilo morebitne škode, ki ste jo utrpeli zaradi napake? |
Potrošnik ima pravico do povračila škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti prodajalca. |
Boste obvestilu priložili tudi dokaze, ki dokazujejo vaše trditve o nastanku in opisu napake? |
(denimo slike škode, izjave prič, listine, ipd.) |
|
| | | | |
Korak 1/5 | |
|
Predviden čas izpolnjevanja |
12 minut |
Storitev vsebuje: |
| Individualno izdelan dokument, pripravljen za tisk |
| Navodila za uporabo dokumenta |
|
Vzorec končnega dokumenta: |
|
Cena: | 14,20 EUR (142 točk) |
|
|
| | | |
|
|