|
| | | |
| Potrebujete pravni dokument?Ne tvegajte in pripravite dokument, kot ga potrebujete in kot mora biti. To lahko storite sami v le nekaj minutah.Nahajte se na e-obrazcu, ki vam omogoča samodejno pripravo vašega dokumenta.
To pomeni, da vam ni potrebno skrbeti ali je dokument ustrezen ali ne, pripravili ga boste hitro in enostavno, nižji stroški samodejne priprave dokumenta, pa se prenesejo v občuten prihranek za vas. Kako lahko sam izdelam pravni dokument?
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec » | Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument. | Izdelan dokument natisnete in uporabite. |
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec | Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument. | Izdelan dokument natisnete in uporabite. | Kaj so e-obrazci? »
Popolna varnost vaših podatkov »Popolna varnost vaših podatkov »
Uporabno. Dokument boste po končanem postopku preprosto natisnili in uporabili. Zagato, kje dobiti svoj dokument, lahko rešite takoj. Dokument, ki ga potrebujete, imate lahko pripravljen in v svojih rokah v le nekaj minutah.
Pomembno. Vaš dokument bo vseboval Vaše podatke, prav tako pa bo glede na Vaše odgovore prilagojena tudi sama vsebina Vašega dokumenta. Brez dodatnega dela in skrbi. Dobili boste dokument, pripravljen za uporabo.
Dodatno. Poleg dokumenta prejmete tudi brezplačna navodila, kako dokument, ki ste ga pripravili, uporabiti in kakšni so nadaljnji postopki.
Potrebujete pomoč oz. želite več informacij?
051 / 204 821 01 / 511 42 60 | | |
| |
| | |
Dokument: Predlog tržnemu inšpektoratu, naj podjetju naloži odpravo napak na blagu oziroma vračilo plačanega zneska oziroma zamenjavo blaga Cena: [price][alternativePrice] [currency][alternativeCurrency] ([points] [pointsText]) Opis in uporaba dokumenta: Če je podjetje neupravičeno zavrnilo potrošnikovo zahtevo, da naj mu blago z napako zamenja z novim ali da naj vrne znesek za plačano blago ali da naj odpravi napako na blagu, lahko pritožnik s tem obrazcem predlaga pristojni inšpekciji, naj izda odločbo, s katero podjetju odredi, naj njegovi zahtevi ugodi.
Pred uporabo tega obrazca morate navedeno najprej zahtevati od prodajalca.
Pristojni inšpektorat izda odločbo le, če med potrošnikom in podjetjem ni spora o obstoju napake.
Če je med potrošnikom in podjetjem spor o obstoju napake, inšpektor izda odločbo le, če potrošnik predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je na kak drug način napaka nedvomno dokazana.
Navedite ime in priimek predlagatelja. |
Navedite naslov predlagatelja (ulico in hišno številko). |
Primer: "Ulica pod hrasti 1" |
Izberite poštno številko in naziv pošte predlagatelja. |
|
Izberite pristojni tržni inšpektorat, na katerega bo predlog naslovljen. |
Posamezen primer obravnava tisti tržni inšpektorat, pod katerega krajevno pristojnost sodi obravnavani subjekt - prodajalec (krajevna pristojnost se določa na podlagi kraja sedeža obravnavanega subjekta oziroma kraja storitve prekrška, če ima obravnavani subjekt več fizičnih lokacij - na primer trgovine, podružnice...).
|
|
Navedite naziv, naslov oziroma sedež (ulico in hišno številko), poštno številko in pošto podjetja, pri katerem ste kupili stvar z napako. |
Po Zakonu o varstvu potrošnikov se za podjetje šteje pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost.
Pišite na način: "Jurček d.d., Cesta v gaj 2, 1000 Ljubljana" |
Navedite datum nakupa predmeta z napako. |
Če datuma ne veste, ga lahko poiščete na garancijskem listu ali na računu. |
Navedite, kateri predmet je bil kupljen z napako. |
Primer: "sesalec Aiwa G-force 1000 PWR" |
Označite, kaj prilagate kot dokazilo o nakupu. |
|
Na kratko opišite napako, ki jo kupljeni predmet ima. |
Primer: Pri sesalcu ne deluje motorček za vračanje kabla, čeprav je v navodilih o delovanju napisano, da bi moral delovati. |
Navedite datum dopisa, s katerim ste pozvali podjetje, naj vam zamenja stvar z napako ali vrne kupnino ali da naj odpravi napako. |
Če podjetja še niste pozvali, lahko to naredite tukaj. Šele če bo podjetje neupravičeno zavrnilo vašo zahtevo, se boste z obrazcem, ki ga izpolnjujete, lahko obrnili na inšpektorat. |
Na kratko povzemite, kaj je bilo z dopisom zahtevano, naj podjetje naredi. |
Pisati začnite z besedo "naj"; na koncu ne napišite pike.
Primer: naj zamenja blago z napako, oziroma naj napako odpravi, če zahtevano ni mogoče, naj vrne plačilo kupnine |
Opišite, kakšen je bil odgovor podjetja, na katerega ste dopis naslovili. |
Na kratko povzemite njihov odgovor na dopis. Če na dopis sploh niso odgovorili, napišite, da niso odgovorili.
Pišite v celih stavkih.
Primer: "Podjetje na dopis sploh ni odgovorilo." |
Navedite, zakaj menite, da je podjetje vaš predlog neupravičeno zavrnilo. |
Pišite v celih stavkih.
Primer: "V navodilih o delovanju izdelka je jasno navedeno, da bi pri sesalcu moral delovati motorček za avtomatično vračanje kabla. Navedeno ne deluje, izdelek sem pravilno preizkusil in takoj, ko sem ugotovil, da ne deluje, sem ga še v garancijskem roku (3 dni po nakupu) tudi nesel nazaj v trgovino." |
Označite, ali med potrošnikom in podjetjem, kjer je bil izdelek kupljen, obstoji spor o obstoju napake.
O sporu o obstoju napake govorimo, kadar podjetje trdi, da ne gre za napako, pač pa npr., da je to lastnost izdelka, za katero bi moral potrošnik vedeti, ko ga je kupil, in podobno. |
Če gre za spor o obstoju napake, izda pristojni inšpektorat odločbo le, če potrošnik zahtevi predloži mnenje sodnega izvedenca ali če je napaka nedvomno izkazana. |
|
| | | | |
Korak 2/5 | |
|
Predviden čas izpolnjevanja |
10 minut |
Storitev vsebuje: |
| Individualno izdelan dokument, pripravljen za tisk |
| Navodila za uporabo dokumenta |
|
Vzorec končnega dokumenta: |
|
|
|
| | | |
|
|