|
| | | |
| Potrebujete pravni dokument?Ne tvegajte in pripravite dokument, kot ga potrebujete in kot mora biti. To lahko storite sami v le nekaj minutah.Nahajte se na e-obrazcu, ki vam omogoča samodejno pripravo vašega dokumenta.
To pomeni, da vam ni potrebno skrbeti ali je dokument ustrezen ali ne, pripravili ga boste hitro in enostavno, nižji stroški samodejne priprave dokumenta, pa se prenesejo v občuten prihranek za vas. Kako lahko sam izdelam pravni dokument?
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec » | Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument. | Izdelan dokument natisnete in uporabite. |
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec | Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument. | Izdelan dokument natisnete in uporabite. | Kaj so e-obrazci? »
Popolna varnost vaših podatkov »Popolna varnost vaših podatkov »
Uporabno. Dokument boste po končanem postopku preprosto natisnili in uporabili. Zagato, kje dobiti svoj dokument, lahko rešite takoj. Dokument, ki ga potrebujete, imate lahko pripravljen in v svojih rokah v le nekaj minutah.
Pomembno. Vaš dokument bo vseboval Vaše podatke, prav tako pa bo glede na Vaše odgovore prilagojena tudi sama vsebina Vašega dokumenta. Brez dodatnega dela in skrbi. Dobili boste dokument, pripravljen za uporabo.
Dodatno. Poleg dokumenta prejmete tudi brezplačna navodila, kako dokument, ki ste ga pripravili, uporabiti in kakšni so nadaljnji postopki.
Potrebujete pomoč oz. želite več informacij?
051 / 204 821 01 / 511 42 60 | | |
| |
| | |
Dokument: Pritožba oglaševalskemu razsodiščuCena: [price][alternativePrice] [currency][alternativeCurrency] ([points] [pointsText]) Opis in uporaba dokumenta: S tem obrazcem lahko pravna ali fizična oseba vloži pritožbo Oglaševalskemu razsodišču pri Slovenski oglaševalski zbornici, če meni, da posamezni oglas (ali) akcija krši določila Slovenskega oglaševalskega kodeksa.
Navedite ime in priimek vlagatelja, če je vlagatelj fizična oseba, oziroma naziv, če je vlagatelj pravna oseba. |
Osebni podatki so obvezni, saj anonimnih pritožb Oglaševalsko razsodišče ne obravnava. Če je vlagatelj pritožbe fizična oseba, so podatki o vlagatelju pritožbe znani zgolj članom Oglaševalskega razsodišča in vpletenim v postopek, pred širšo javnostjo pa ostane vlagatelj pritožbe anonimen.
Primer: "Ana Strah" ali "Jurček d.o.o." |
Navedite naslov vlagatelja, če je vlagatelj fizična oseba, oziroma sedež, če je vlagatelj pravna oseba. |
Primer: "Cesta pod brezami 2" |
Izberite poštno številko in naziv pošte vlagatelja. |
|
Navedite telefonsko številko vlagatelja. |
Navedite, na kateri oglas oziroma akcijo se pritožba nanaša. |
Primer: "Oglas oziroma akcija podjetja XY d.o.o. iz Celja, za "Čudežni produkt"." |
Navedite, v katerem mediju (medijih) je bil sporni oglas (akcija) objavljen. |
Napišite npr.:
- ime časopisa oziroma revije,
- naziv radijske postaje,
- naziv televizijske postaje,
- internetno stran (domeno),
- itd.,
kjer se je predmetni oglas (akcija) objavljal.
Primer: "v časopisih Delo, Dnevnik in Večer, na Rock TV in na spletnem portalu www.reklama.si" |
Navedite časovni okvir, ko je bil predmetni oglas (akcija) objavljen. |
Primer: "27.6.2005" ali "od 27.6.2005 do 27.9.2005", "v septembru 2006" itd. |
Navedite, kdo je oglaševalec (naročnik in agencija, v kateri so oglas zasnovali). |
Navedeno ni obvezna sestavina pritožbe, ampak to navedite le, če imate podatke. Pišite v celih stavkih.
Primer: Za naročnika XY d.o.o. je oglas izdelala oglaševalska agencija Oglas d.o.o.. |
Predvsem navedite, kateri členi Slovenskega oglaševalskega kodeksa so bili s tem oglasom (akcijo) kršeni in zakaj. Pišite v celih stavkih.
Primer: "Predmetni oglas, ki "Čudežnemu produktu" pripisuje čudežne lastnosti (čiščenje brez napora, čiščenje brez uporabe vode in dodatnih sredstev, praškov itd.) krši načelo poštenosti (4. člen Slovenskega oglaševalskega kodeksa), saj zlorablja zaupanje potrošnikov in izkorišča njihovo pomanjkljivo izkušenost oziroma znanje in jih s tem zavaja. Kršeno je tudi načelo resničnosti (5. člen Slovenskega oglaševalskega kodeksa), saj ni verjetno, da bi izdelek izpolnil vse navedeno. Oglas z navajanjem nedokazljivih trditev zlorablja zaupanje potrošnikov." |
Ali pritožbi prilagate kopijo oglasa (oglasov, ki sestavljajo akcijo) na katerega se pritožba nanaša? |
Če želite, lahko navedete še druge relevantne podatke, ki bi lahko bili v pomoč Oglaševalskemu razsodišču pri presoji pritožbe. |
Navedite kraj in datum sestave te pritožbe. |
Primer: Ljubljana, 5.10.2006 |
|
| | | | |
Korak 3/5 | |
|
Predviden čas izpolnjevanja |
10 minut |
Storitev vsebuje: |
| Individualno izdelan dokument, pripravljen za tisk |
| Navodila za uporabo dokumenta |
|
Vzorec končnega dokumenta: |
|
Cena: | 19,90 EUR (199 točk) |
|
|
| | | |
|
|