|
| | | |
| Potrebujete pravni dokument?Ne tvegajte in pripravite dokument, kot ga potrebujete in kot mora biti. To lahko storite sami v le nekaj minutah.Nahajte se na e-obrazcu, ki vam omogoča samodejno pripravo vašega dokumenta.
To pomeni, da vam ni potrebno skrbeti ali je dokument ustrezen ali ne, pripravili ga boste hitro in enostavno, nižji stroški samodejne priprave dokumenta, pa se prenesejo v občuten prihranek za vas. Kako lahko sam izdelam pravni dokument?
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec » | Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument. | Izdelan dokument natisnete in uporabite. |
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec | Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument. | Izdelan dokument natisnete in uporabite. | Kaj so e-obrazci? »
Popolna varnost vaših podatkov »Popolna varnost vaših podatkov »
Uporabno. Dokument boste po končanem postopku preprosto natisnili in uporabili. Zagato, kje dobiti svoj dokument, lahko rešite takoj. Dokument, ki ga potrebujete, imate lahko pripravljen in v svojih rokah v le nekaj minutah.
Pomembno. Vaš dokument bo vseboval Vaše podatke, prav tako pa bo glede na Vaše odgovore prilagojena tudi sama vsebina Vašega dokumenta. Brez dodatnega dela in skrbi. Dobili boste dokument, pripravljen za uporabo.
Dodatno. Poleg dokumenta prejmete tudi brezplačna navodila, kako dokument, ki ste ga pripravili, uporabiti in kakšni so nadaljnji postopki.
Potrebujete pomoč oz. želite več informacij?
051 / 204 821 01 / 511 42 60 | | |
| |
| | |
Dokument: Pravilnik o varovanju osebnih podatkov Cena: [price][alternativePrice] [currency][alternativeCurrency] ([points] [pointsText]) Opis in uporaba dokumenta: Sprejem pravilnika je priporočljiv, saj tako dokažete, da ste sprejeli in da izvajate ustrezne ukrepe. Sprejem pravilnika prav tako spodbujajo in podpirajo vse države članice EU in njihovi nadzorni organi
Pravilnik vsebuje mehanizme, ki omogočajo izvajanje obveznega spremljanja skladnosti izvajanja določb uredba GDPR s strani upravljavcev ali obdelovalcev.
Vsak upravljavec osebnih podatkov mora v vsakem primeru zagotavljati vse postopke in ukrepe, s katerimi se varujejo osebni podatki in s katerimi preprečuje slučajno ali namerno nepooblaščeno uničevanje podatkov, njihova sprememba ali izguba ter nepooblaščena obdelava le teh Zelo priporočljiva je zato ureditev takih postopkov in ukrepov v njihovem notranjem aktu, saj tako urejanje tudi po mnenju Informacijskega pooblaščenca olajšuje vzpostavitev in povečuje učinkovitost zavarovanja osebnih podatkov. Več informacij najdete na spletni strani Informacijskega pooblaščenca.
Kljub temu upravljavcem osebnih podatkov priporočamo ureditev takih postopkov in ukrepov v njihovem notranjem aktu, saj tako urejanje tudi po mnenju Informacijskega pooblaščenca olajšuje vzpostavitev in povečuje učinkovitost zavarovanja osebnih podatkov. Več informacij najdete na spletni strani Informacijskega pooblaščenca.
Vprašalnik pazljivo izpolnite.
Ker se nekateri odgovori na zastavljena vprašanja neposredno vnašajo v besedilo pravilnika, vas prosimo, da se zaradi pravilne sklanjatve besedila pri vprašanjih, kjer je to posebej označeno, odgovori glasijo v takšnem sklonu, kot je prikazano na posameznem primeru.
Navedite naziv organizacije, podjetja, ki bo sprejelo ta pravilnik, torej naziv upravljavca osebnih podatkov: |
Primer: Janez Novak, s.p.
Primer: Cvetje, d.o.o. |
Navedite polni naslov sedeža organizacije - upravljavca, ki sprejema ta pravilnik: |
Primer: Cvetlična ulica 1, 1000 Ljubljana |
Vpišite matično številko upravljavca, ki sprejema ta pravilnik: |
Navedite ime in priimek ter naziv odgovorne osebe, ki pri upravljavcu odgovarja za osebne podatke, ki jih ta pravna oseba zbira: |
Pravna oseba je upravljavec osebnih podatkov, če pri svojem delu zbira in obdeluje osebne podatke (npr. podatke o zaposlenih, podatke o strankah, ki so fizične osebe, podatke o članih društva, podatke o učencih v šoli itd.).
Samostojnim podjetnikom in fizičnim osebam, ki so upravljavci osebnih podatkov, tega vprašanja ni potrebno izpolniti, saj nimajo odgovorne osebe.
Primer: Janez Kranjc, direktor
Primer: Melita Knop, predsednica
Primer: Maja Novak, ravnateljica |
Ima upravljavec več kot 3 zaposlene? |
Ali upravljavec kot pogodbeni obdelovalec obdeluje tudi osebne podatke, ki mu jih pošljejo drugi upravljavci? |
Ali boste oz. ste že vzpostavili evidence osebnih podatkov? |
Vodenje evidenc osebnih podatkov je po Splošni uredbi ni več nujno, razen za Organizacijo ali podjetje:
- ki zaposluje vsaj kot 250 oseb,
- če je verjetno, da obdelava, ki jo izvaja, predstavlja tveganje za pravice in svoboščine posameznikov, na katere se nanašajo osebni podatki, in ni občasna, ali
- obdelava vključuje posebne vrste podatkov ali
- osebne podatke v zvezi s kazenskimi obsodbami in prekrški.
Vodenje evidenc je priporočljivo za vsakega, ki zbira, obdeluje in hrani osebne podatke iz vidika zagotavljanja nadzora nad tem, kateri in na kakšen način se osebni ti podatki obdelujejo. Evidenca se vzpostavi za vsako kategorijo osebnih podatkov posebej (denimo evidenca podatkov o zaposlenih, evidenca podatkov o kupcih), hrani pa skupaj v okviru Kataloga o varstvu osebnih podatkov. Posamezno evidenco lahko izdelate preko e-obrazca: Evidenca dejavnosti obdelave osebnih podatkov po GDPR. |
|
| | | | |
Korak 1/5 | |
|
Predviden čas izpolnjevanja |
15 minut |
Storitev vsebuje: |
| Individualno izdelan dokument, pripravljen za tisk |
| Navodila za uporabo dokumenta |
|
Vzorec končnega dokumenta: |
|
Cena: | 49,90 EUR (499 točk) |
|
|
| | | |
|
|