e-obrazec 1296 - Pravilnik o zavarovanju osebnih podatkov pri vodenju evidence obiskovalcev (evidence vstopov in izstopov) po GDPRinfo page
Pravne zadeve / Varovanje osebnih podatkov - GDPRsobota, 07. december 2024 | Prijava |

Potrebujete pravni dokument?

Ne tvegajte in pripravite dokument, kot ga potrebujete in kot mora biti. To lahko storite sami v le nekaj minutah.
Nahajte se na e-obrazcu, ki vam omogoča samodejno pripravo vašega dokumenta.

To pomeni, da vam ni potrebno skrbeti ali je dokument ustrezen ali ne, pripravili ga boste hitro in enostavno, nižji stroški samodejne priprave dokumenta, pa se prenesejo v občuten prihranek za vas.

Kako lahko sam izdelam pravni dokument?
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec »Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument.Izdelan dokument natisnete in uporabite.
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument.Izdelan dokument natisnete in uporabite.
Kaj so e-obrazci? »

Popolna varnost vaših podatkov »Popolna varnost vaših podatkov »

Uporabno. Dokument boste po končanem postopku preprosto natisnili in uporabili. Zagato, kje dobiti svoj dokument, lahko rešite takoj. Dokument, ki ga potrebujete, imate lahko pripravljen in v svojih rokah v le nekaj minutah.

Pomembno. Vaš dokument bo vseboval Vaše podatke, prav tako pa bo glede na Vaše odgovore prilagojena tudi sama vsebina Vašega dokumenta. Brez dodatnega dela in skrbi. Dobili boste dokument, pripravljen za uporabo.

Dodatno. Poleg dokumenta prejmete tudi brezplačna navodila, kako dokument, ki ste ga pripravili, uporabiti in kakšni so nadaljnji postopki.


Potrebujete pomoč oz. želite več informacij?


051 / 204 821
01 / 511 42 60

069 902 099 POŠLJITE SPOROČILO

Dokument: Pravilnik o zavarovanju osebnih podatkov pri vodenju evidence obiskovalcev (evidence vstopov in izstopov) po GDPR

Cena:
[price][alternativePrice] [currency][alternativeCurrency]
([points] [pointsText])

Opis in uporaba dokumenta: S tem pravilnikom, ki skupaj s splošnim pravilnikom o zavarovanju osebnih podatkov pri pravni osebi, samostojnem podjetniku posamezniku ali fizični osebi tvori celovito ureditev zavarovanja osebnih podatkov, se posebej ureja področje vodenja evidence obiskovalcev, t.j. evidence vstopov in izstopov v in iz poslovnih prostorov.
Navedite naziv odgovorne osebe pravne osebe - upravljavca osebnih podatkov (vodilna oseba je npr. direktor, predsednik, ravnatelj, predstojnik). Navedba naj bo enaka kot pri splošnem pravilniku.
Pravna oseba je upravljavec osebnih podatkov, če pri svojem delu zbira in obdeluje osebne podatke (npr. podatke o zaposlenih, podatke o strankah, ki so fizične osebe, podatke o članih društva, podatke o učencih v šoli itd.).

Samostojnim podjetnikom in fizičnim osebam, ki so upravljavci osebnih podatkov, tega vprašanja ni potrebno izpolniti, saj nimajo odgovorne osebe.

 
 
Navedite naziv upravljavca osebnih podatkov:
Naziv naj bo enak kot pri splošnem pravilniku.
Primer: Janez Novak, s.p.
Primer: Cvetje, d.o.o.

 
 
Navedite naslov upravljavca osebnih podatkov.
Primer: Cvetlična ulica 1, 1000 Ljubljana

 
 
Vpišite matično številko upravljavca osebnih podatkov:
Primer: 1428720000

 
 
Navedite osebo, ki bo evidentirala obiskovalce (to je vpisovala v knjigo ali v računalnik osebe, ki bodo vstopala in izstopale v/iz vaših poslovnih prostorov).

Če bo obiskovalce evidentirala izključno ena oseba (npr. tajnica), navedite ime in priimek ter delovno mesto te osebe (npr. "Marija Novak, tajnica").
Če bodo obiskovalce evidentirale različne osebe (npr. varnostniki), navedite zgolj delovno mesto, teh oseb (npr. "Varnostnik").
Primer: Marija Novak, tajnica
Primer: varnostnik

 
 
Označite podatke, ki jih vsebuje oziroma jih bo vsebovala vaša evidenca obiskovalcev.
Evidenca obiskovalcev lahko (ki se lahko vodi kot knjiga ali na računalniku) vsebuje največ naslednje podatke o obiskovalcu:
- osebno ime,
- številka in vrsta osebnega dokumenta,
- naslov prebivališča,
- zaposlitev,
- vrsta in registrska številka vozila,
- datum, ura in
- razlog vstopa ali izstopa v ali iz prostorov.
Ime in priimek
Številka in vrsta osebnega dokumenta
Naslov stalnega ali začasnega prebivališča
Zaposlitev
vrsta in registrska številka vozila
Datum in ura obiska
Razlog vstopa

 
 
Navedite naziv kraja, v katerem bo upravljavec osebnih podatkov podpisal ta pravilnik:
Primer: Ljubljana

 
 
Navedite datum podpisa tega pravilnika:
Datum podpisa pravilnika je pomemben zato, ker pravilnik začne veljati petnajsti dan po podpisu pravilnika.
Primer: 1.5.2018

 
 

e-obrazec 1296 - Pravilnik o zavarovanju osebnih podatkov pri vodenju evidence obiskovalcev (evidence vstopov in izstopov) po GDPR e-obrazec 1296 - Pravilnik o zavarovanju osebnih podatkov pri vodenju evidence obiskovalcev (evidence vstopov in izstopov) po GDPR e-obrazec 1296 - Pravilnik o zavarovanju osebnih podatkov pri vodenju evidence obiskovalcev (evidence vstopov in izstopov) po GDPR

Preko 500 različnih
dokumentov
Preko 500 različnih dokumentov
Hitra, enostavna in cenovno 
ugodna rešitev
Pametna, hitra, enostavna in cenovno ugodna rešitev
Podpora pri uporabi storitev
Podpora pri uporabi storitev
Popolna varnost vaših podatkov
Popolna varnost vaših podatkov
preko 20 let izkušenj
preko 20 let izkušenj
Preko 100.000 registriranih uporabnikov
Preko 100.000 registriranih uporabnikov

 

POPULARNIH 5PRAVNI POSTOPKI: 
Predlog za sporazumno razvezo zakonske zveze (ločitev)
Predlog za odlog izvršitve prenehanja veljavnosti vozniškega dovoljenja
Sporazum o razveljavitvi pogodbe o zaposlitvi
Prodajna (kupoprodajna) pogodba za kmetijsko zemljišče, gozd, kmetijo
Predlog za vrnitev začasno odvzetega vozniškega dovoljenja

NOVI e-obrazci:

Izjava delavca o seznanitvi s Pravilnikom o ukrepih glede odklopa na delovnem mestu
Pravilnik o ukrepih glede odklopa na delovnem mestu
Sklep o višini regresa
Vloga delavca za prenehanje pravice do dela s krajšim delovnim časom zaradi starševstva
Vloga za odsotnost delavca, žrtve nasilja v družini

STORITVE:


AKTUALNI PRAVNI NASVETI IN POSTOPKI:


ARHIV PRAVNIH NASVETOV...


PRIJAVA NA NOVICE:

Naši registirani uporabniki prejemajo koristne nasvete in obvestila o pravnih novostih brezplačno v svoj elektronski predal. Postanite naš uporabnik.
Registracija je brezplačna in brez obveznosti.

Brezplačna registracija

Informiran.si - Bljižnica skozi birokracijo

© INform, pretok znanja d.o.o. 2004-2024.
Vse pravice pridržane.


KONTAKT IN POMOČ UPORABNIKOM:


NAHAJATE SE NA VARNI POVEZAVI:
Podatki na strani so zavarovani z napredno 256-bitno enkripcijo.

Secured by PayPal


UPORABO PORTALA PRIPOROČATA:







Podjetje Inform d.o.o. se ponaša z eno najvišjih bonitetnih ocen. Podjetje Inform d.o.o. se ponaša z eno najvišjih bonitetnih ocen. Podjetje Inform d.o.o. se ponaša z zlato bonitetno odličnostjo. Prejemniki zlate bonitetne odličnosti CompanyWall so najbolj zanesljiva podjetja na trgu s trdnimi poslovnimi temelji, ki uživajo zaupanje strank in poslovnih partnerjev doma in v tujini.