e-obrazec 1191 - Zahtevek za povrnitev škode, ki jo povzroči stvar z napakoinfo page
Pravne zadeve / Varstvo potrošnikovpetek, 19. april 2024 | Prijava |

Potrebujete pravni dokument?

Ne tvegajte in pripravite dokument, kot ga potrebujete in kot mora biti. To lahko storite sami v le nekaj minutah.
Nahajte se na e-obrazcu, ki vam omogoča samodejno pripravo vašega dokumenta.

To pomeni, da vam ni potrebno skrbeti ali je dokument ustrezen ali ne, pripravili ga boste hitro in enostavno, nižji stroški samodejne priprave dokumenta, pa se prenesejo v občuten prihranek za vas.

Kako lahko sam izdelam pravni dokument?
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec »Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument.Izdelan dokument natisnete in uporabite.
Vnesite podatke v spodnji e-obrazec Sistem bo samodejno pripravil vaš dokument.Izdelan dokument natisnete in uporabite.
Kaj so e-obrazci? »

Popolna varnost vaših podatkov »Popolna varnost vaših podatkov »

Uporabno. Dokument boste po končanem postopku preprosto natisnili in uporabili. Zagato, kje dobiti svoj dokument, lahko rešite takoj. Dokument, ki ga potrebujete, imate lahko pripravljen in v svojih rokah v le nekaj minutah.

Pomembno. Vaš dokument bo vseboval Vaše podatke, prav tako pa bo glede na Vaše odgovore prilagojena tudi sama vsebina Vašega dokumenta. Brez dodatnega dela in skrbi. Dobili boste dokument, pripravljen za uporabo.

Dodatno. Poleg dokumenta prejmete tudi brezplačna navodila, kako dokument, ki ste ga pripravili, uporabiti in kakšni so nadaljnji postopki.


Potrebujete pomoč oz. želite več informacij?


051 / 204 821
01 / 511 42 60

069 902 099 POŠLJITE SPOROČILO

Dokument: Zahtevek za povrnitev škode, ki jo povzroči stvar z napako

Cena:
[price][alternativePrice] [currency][alternativeCurrency]
([points] [pointsText])

Opis in uporaba dokumenta: S tem obrazcem lahko zahtevate povrnitev škode, kadar napaka na izdelku povzroči smrt, telesno poškodbo ali okvaro zdravja človeka ali kadar zaradi napake na izdelku nastane škoda na drugi stvari.

Proizvajalec je odgovoren za škodo, ki jo je povzročil izdelek z napako, če je škoda nastala deset let od dneva, ko je ta izdelek dan v promet. Več o odgovornosti proizvajalca...

Pomembno: povrnitev škode lahko s tem obrazcem zahtevajo tako potrošniki kot nepotrošniki (pravne osebe).

Kdaj proizvajalec stvari ni odgovoren za škodo...

Šteje se, da ima izdelek napako, kadar njegova varnost ni takšna, kot jo potrošnik lahko upravičeno pričakuje. Pri oceni, kakšno varnost je potrošnik upravičen pričakovati, se upošteva zlasti:
1. predstavitev izdelka glede na njegovo namembnost,
2. predvidljivo uporabo izdelka na razumen način,
3. čas, ko je bil izdelek dan v promet.

Natančno vpišite ime in priimek oziroma firmo osebe, ki ji je izdelek z napako povzročil škodo (oškodovanec).
Vpišite ime in priimek, če je to fizična oseba, oziroma firmo, če je pravna oseba.

Primer: "Ančka Potepuh" oziroma "Jurček d.o.o."

 
 
Natančno vpišite naslov oziroma sedež oškodovanca (ulica in hišna številka).
Vpišite naslov, če je oškodovanec fizična oseba, oziroma sedež, če je pravna oseba.

Primer: "Ulica hrastov 1"

 
 
Izberite poštno številko in naziv pošte oškodovanca.

 
 
Vpišite ime in priimek oziroma firmo proizvajalca stvari z napako.
Vpišite ime in priimek, če je proizvajalec fizična oseba, oziroma firmo, če je pravna oseba.

Primer: "Franc Junak s.p." oziroma "Sonček d.o.o."

 
 
Vpišite naslov oziroma sedež proizvajalca (ulica in hišna številka).
Vpišite naslov, če je proizvajalec fizična oseba, oziroma sedež, če je pravna oseba.

Primer: "Sončna pot 2"

 
 
Izberite poštno številko in naziv pošte proizvajalca.

 
 
Na kratko opišite, kje in kdaj je bila kupljena predmetna stvar z napako, ki je povzročila škodo.
Pišite v opisni obliki, npr.:

"V trgovini Ara d.d. sem dne 1.12.2004 kupil sušilec za lase (oznaka KGU 350-S), ki ga proizvaja vaše podjetje."

 
 
Označite, kakšno škodo je povzročil izdelek z napako.
Po Zakonu o varstvu potrošnikov je proizvajalec dolžan povrniti nastalo škodo, kadar napaka na izdelku povzroči smrt, telesno poškodbo, okvaro zdravja človeka ali kadar zaradi napake na izdelku nastane škoda na drugi stvari.

Škodo na drugi stvari je proizvajalec dolžan povrniti, če presega 400 EUR, in to le tedaj, če je poškodovana stvar običajno namenjena za osebno uporabo in jo je oškodovanec uporabljal pretežno za osebno uporabo.

 
 
Na kratko opišite, kako je do povzročitve škode prišlo.
Pišite v opisni obliki, uporabljajte cele stavke.

Navedite predvsem:
- ob kakšni uporabi je do škode prišlo (pomembno, da gre za normalno rabo stvari),
- ali so bila upoštevana vsa navodila,
- ali so bili upoštevani vsi (morebitni) zaščitni ukrepi,
- zakaj je izključena vsakršna odgovornost tistega, ki je izdelek uporabljal.

npr:"Sušilec za lase sem uporabljal za njegovo normalno rabo, torej sem si z njim sušil lase. Nenadoma se je pretrgal električni priključek in iskra je zanetila požar. Pri uporabi sem upošteval vsa navodila in opozorila, kabel ni bil zavezan ali preveč nategnjen, bil je prosto viseč. Prav tako nisem zraven uporabljal vode, ali kakšnih lakov itd... "

 
 
Na kratko opišite:
- napako na izdelku,
- nastalo škodo in
- povezavo med njima.
Pišite v opisni obliki, uporabljajte cele stavke.

Po Zakonu o varstvu potrošnikov mora oškodovanec dokazati napako, škodo in vzročno zvezo. Dokazati je treba, da je izdelek res imel napako ter da je zaradi točno te napake prišlo do nastanka škode.

Napako na izdelku boste najlažje izvedeli, če boste opravili servis (če je ta sploh mogoč), kar mora v teku garancije zagotoviti prodajalec oziroma proizvajalec.

Npr. "Po pregledu je bilo ugotovljeno, da priključek sušilca za lase ni bil zaščiten v zadostni meri (manjkala mu je vrhnja plast ovoja), zato je prišlo do kratkega stika, izdelek se je vžgal, uporabnik ga je zaradi lastne varnosti spustil na tla in takrat so se vnele preproga in zavese."

 
 
Označite ali k zahtevku prilagate kakšne dokaze, s katerimi zahtevek utemeljujete.
Eden izmed dokazov je lahko že račun, kot potrdilo o opravljenem nakupu.

 
 

e-obrazec 1191 - Zahtevek za povrnitev škode, ki jo povzroči stvar z napako e-obrazec 1191 - Zahtevek za povrnitev škode, ki jo povzroči stvar z napako e-obrazec 1191 - Zahtevek za povrnitev škode, ki jo povzroči stvar z napako

Preko 500 različnih
dokumentov
Preko 500 različnih dokumentov
Hitra, enostavna in cenovno 
ugodna rešitev
Pametna, hitra, enostavna in cenovno ugodna rešitev
Podpora pri uporabi storitev
Podpora pri uporabi storitev
Popolna varnost vaših podatkov
Popolna varnost vaših podatkov
preko 20 let izkušenj
preko 20 let izkušenj
Preko 100.000 registriranih uporabnikov
Preko 100.000 registriranih uporabnikov

 

POPULARNIH 5PRAVNI POSTOPKI: 
Predlog za sporazumno razvezo zakonske zveze (ločitev)
Predlog za odlog izvršitve prenehanja veljavnosti vozniškega dovoljenja
Sporazum o razveljavitvi pogodbe o zaposlitvi
Prodajna (kupoprodajna) pogodba za kmetijsko zemljišče, gozd, kmetijo
Predlog za vrnitev začasno odvzetega vozniškega dovoljenja

NOVI e-obrazci:

Zahteva za izplačilo neizkoriščenega dopusta ob prenehanju delovnega razmerja
Sklep o določitvi delovne solidarnostne sobote
Predlog za osebni stečaj brez predloga za odpust obveznosti
Soglasje solastnika za oddajanje nepremičnine v najem
Napotitev delavca na čakanje na delo doma zaradi posledic neurij v avgustu 2023

STORITVE:


AKTUALNI PRAVNI NASVETI IN POSTOPKI:


ARHIV PRAVNIH NASVETOV...


PRIJAVA NA NOVICE:

Naši registirani uporabniki prejemajo koristne nasvete in obvestila o pravnih novostih brezplačno v svoj elektronski predal. Postanite naš uporabnik.
Registracija je brezplačna in brez obveznosti.

Brezplačna registracija

Informiran.si - Bljižnica skozi birokracijo

© INform, pretok znanja d.o.o. 2004-2024.
Vse pravice pridržane.


KONTAKT IN POMOČ UPORABNIKOM:


NAHAJATE SE NA VARNI POVEZAVI:
Podatki na strani so zavarovani z napredno 256-bitno enkripcijo.

Secured by PayPal


UPORABO PORTALA PRIPOROČATA:







Podjetje Inform d.o.o. se ponaša z eno najvišjih bonitetnih ocen. Podjetje Inform d.o.o. se ponaša z eno najvišjih bonitetnih ocen. Podjetje Inform d.o.o. se ponaša z zlato bonitetno odličnostjo. Prejemniki zlate bonitetne odličnosti CompanyWall so najbolj zanesljiva podjetja na trgu s trdnimi poslovnimi temelji, ki uživajo zaupanje strank in poslovnih partnerjev doma in v tujini.